Z myślą o młodych miłośnikach motoryzacji Hyundai stworzył po raz pierwszy 3-drzwiowy samochód segmentu B, który zdecydowanie różni się od wariantu 5-drzwiowego. Hyundaia i20 Coupe wyróżnia przede wszystkim unikatowa w klasie sylwetka.
Wszystkie słupki dachowe różnią się od słupków w modelu 5-drzwiowym – są bardziej pochylone, nadając profilowi samochodu dynamizmu dzięki spadzistemu dachowi, obniżonemu o 25 mm. Trzeci słupek nowego i20 Coupe dla podkreślenia wyjątkowości stylistyki tylnej części nadwozia wyposażono w czarną aplikację.
Taki sam grill, ale...
Hyundai i20 Coupe nowej generacji ma charakterystyczny heksagonalny grill, ale ustawiony odwrotnie (,,do góry nogami”) niż w pozostałych modelach Hyundaia, co współgra z przeprojektowanym przednim zderzakiem, harmonizuje z nowymi przetłoczeniami progów i sportowym tylnym spoilerem.
Masywny charakter tylnej części podkreśliły ciekawe przetłoczenia klapy i przekonstruowany tylny zderzak. Samochód jest smuklejszy, a jednocześnie bardziej przestronny w tylnej części kabiny.
Wyraźne przetłoczenia tylnych błotników podkreślają szerokość karoserii i przykuwają uwagę do usytuowanych poziomo lamp. 17-calowe aluminiowe felgi, przeznaczone wyłącznie dla modelu coupe, podkreślają jego sportowy charakter.
Ciekawym stylistycznym zabiegiem jest także unikatowy lakier Tangerine Orange z odpowiednio dobranymi detalami wykończenia wnętrza w pomarańczowym kolorze, dostępnymi tylko w modelu Coupe.
Fotele z pamięcią
Przednie fotele z funkcją szybkiego składania i pamięcią ustawień zapewniają najwyższy w klasie komfort pasażerom. Dodatkowo wzmacnia go niski poziom hałasu i drgań.
Ponadto i20 Coupe nowej generacji jest równie bogato wyposażony pod względem komfortu i bezpieczeństwa, jak jego pięciodrzwiowa wersja. Wśród dostępnych elementów wyposażenia znajdują się m.in.: podgrzewane koło kierownicy, automatyczne odparowywanie przedniej szyby czy system ostrzegania przed niezamierzonym opuszczaniem pasa (LDWS).
Paletę silnikową nowego Hyundaia i20 Coupe skomponowano tak, by optymalnie wpasowała się w możliwości codziennego użytkowania. Silniki benzynowe to wysoko oceniana jednostka 1.25 l Kappa o mocy 84 KM i nowo opracowana 1.4 l Kappa o mocy 100 KM. Dwa silniki wysokoprężne to jednostki 1.1 o mocy 75 KM i 1.4 l o mocy 90 KM z rodziny U-II. Każdy z silników spełnia normy spalinowe Euro 6.
W tym roku do oferty wprowadzony zostanie zupełnie nowy silnik: 3-cylindrowa, benzynowa, turbodoładowana jednostka 1-litrowa.
Silnik Kappa T-GDI to pierwsza konstrukcja z nowej generacji silników turbodoładowanych, zapewniających wyższe osiągi, lepszą przyjemność z jazdy i niższe spalanie. Standardowa wersja o mocy 100 KM ma na celu minimalizację zużycia paliwa, podczas gdy 120-konna – dostarczać sportowych wrażeń.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?