Niektórzy Czytelnicy zgłaszają nam swoje sugestie - co należałoby usprawnić, jakie rozwiązania wprowadzić, aby robienie zakupów było łatwiejsze.
- Większość hipermarketów nie przewiduje chyba w ogóle sytuacji, że klient może obejść cały sklep i nic nie kupić
- stwierdza Halina F. - Parokrotnie już zdarzyło mi się, że
- wychodząc z marketu bez zakupów - musiałam się cofać przez całą salę, bo było tylko jedno wyjście dla opuszczających sklep
z pustym koszykiem - przy wejściu koło punktu obsługi klientów. Jeszcze gorzej było kiedyś, gdy zamiast małego koszyka wzięłam wózek na zakupy, bo nie wzięto pod uwagę, że ktoś może wychodzić z pustym wózkiem i w przejściu dla opuszczających bez zakupów wózek się nie mieścił. Dopiero wezwano pracownika, który odłączył jakąś barierkę, aby można było przepchać wózek. Wprawdzie - teoretycznie - można by przejść z wózkiem obok którejś z chwilowo nieczynnych kas, ale tak z kolei nie wolno, bo nie ma tam nikogo z personelu, kto patrzyłby klientowi do wózka i na ręce - czy aby na pewno nic nie wynosi. A przecież wystarczyłoby tylko również na drugim końcu hali urządzić odpowiednio szerokie wyjście dla osób, których żaden towar nie skusił i postawić przy nim pracownika - niech pilnuje, skoro już musi - stwierdza nasza rozmówczyni. (I)
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?