Zabrakło pozwanych

STRZ
Udostępnij:
Nie rozpoczął się wczoraj proces w sprawie naruszenia dóbr osobistych Ryszarda B. (piłkarza Wisły przed 40 laty) w artykule, który ukazał się na łamach tygodnika "Piłka Nożna".

   Do sądu nie przybyli bowiem pozwani: Marek Profus, wydawca tygodnika, oraz zastępca redaktora naczelnego Janusz Atlas.
   W kwietniu ubiegłego roku Janusz Atlas w artykule "Wódko, pozwól żyć", podał nieprawdziwą informację, że Ryszard B., były piłkarz Wisły, "miał problemy alkoholowe nie do przezwyciężenia i zmarł przedwcześnie". Tymczasem piłkarz żyje i zapewnia, że nigdy nie miał problemów alkoholowych. Sportowiec uznał, że publikacja naruszyła dobra osobiste jego i rodziny. Skierował więc do sądu pozew przeciwko wydawcy tygodnika "Piłka Nożna" Markowi Profusowi oraz autorowi tekstu Januszowi Atlasowi domagając się 100 tys. zł odszkodowania oraz przeprosin. W odpowiedzi na pozew Janusz Atlas przyznał się do "pomyłki, której się wstydzi" i poinformował, że na łamach "Piłki Nożnej" opublikowane zostało sprostowanie. Dziennikarz wniósł o oddalenie powództwa. Atlas twierdzi też, że chybiony jest zarzut, że publikacja na łamach "PN" wywołała negatywne dla powoda reakcje. Stało się przeciwnie, bowiem publikacja w innym piśmie faktycznie naprawiła doznane krzywdy - przypominając zasłużenie - pozytywną postać piłkarza. (STRZ)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Dziennik Polski
Dodaj ogłoszenie