Załącznik nr 2 (z dnia 1.02.2002 r.)
- Skrypty muszą być czytelne, sformułowane poprawnie stylistycznie i gramatycznie, bez skrótów zniekształcających sens ogłoszenia. Treść, ogłoszenia, jego wielkość, miejsce oraz termin zamieszczania, nie mogą budzić żadnych wątpliwości. Wszelkie sugestie zleceniodawcy muszą być umieszczone w sposób bardzo wyraźny i w odpowiednich miejscach skryptu lub projektu reklamy.
- Biuro ma prawo odmówić przyjęcia skryptu napisanego w obcym języku bez dołączonego tłumaczenia podpisanego przez przysięgłego tłumacza.
- Nie będą przyjmowane żadne projekty reklam na papierze formatu mniejszego niż A4
lub w postaci nieczytelnych faksów. Zdjęcia i elementy graficzne, dołączone do skryptu, przeznaczone do skanowania, muszą być dobrej jakości, na powierzchni nie przekraczającej formatu A4. Zdjęcia i elementy graficzne w postaci elektronicznej muszą być przygotowane zgodnie z zasadami z
HTML Załącznika nr 3</a>
.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?