Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zasady przygotowywania skryptów

Redakcja

Załącznik nr 2 (z dnia 1.02.2002 r.)

  1. Skrypty muszą być czytelne, sformułowane poprawnie stylistycznie i gramatycznie, bez skrótów zniekształcających sens ogłoszenia. Treść, ogłoszenia, jego wielkość, miejsce oraz termin zamieszczania, nie mogą budzić żadnych wątpliwości. Wszelkie sugestie zleceniodawcy muszą być umieszczone w sposób bardzo wyraźny i w odpowiednich miejscach skryptu lub projektu reklamy.
  2. Biuro ma prawo odmówić przyjęcia skryptu napisanego w obcym języku bez dołączonego tłumaczenia podpisanego przez przysięgłego tłumacza.
  3. Nie będą przyjmowane żadne projekty reklam na papierze formatu mniejszego niż A4
    lub w postaci nieczytelnych faksów.
  4. Zdjęcia i elementy graficzne, dołączone do skryptu, przeznaczone do skanowania, muszą być dobrej jakości, na powierzchni nie przekraczającej formatu A4. Zdjęcia i elementy graficzne w postaci elektronicznej muszą być przygotowane zgodnie z zasadami z

    HTML Załącznika nr 3</a>

    .

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski