Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zdjęciem ofiary ZOMO promowali wódkę w sieci [WIDEO]

(AIP)
Fot. printcreen
LUBIN. Wczoraj około godziny 14 przedstawiciele Polmosu Bielsko-Biała poinformowali o natychmiastowym zerwaniu współpracy z agencją reklamową Project sp. z o.o. To efekt publikacji, jaka we wtorkowy wieczór pojawiła się na oficjalnym profilu wódki extra żytnia (produkt Polmosu Bielsko-Biała) na Facebooku.

We wpisie wykorzystano zdjęcie, na którym widać śmiertelnie postrzelonego przez ZOMO Michała Adamowicza. Fotografia jest doskonale znana, a wykonał ją w 1982 r. Krzysztof Raczkowiak.

WIDEO: Katastrofalna wpadka "Żytniej Extra": - Nie najgorszy jest brak wiedzy, ale fakt, że ktoś nie zainteresował się historią zdjęcia, które wykorzystał

Źródło: AIP

Na tym jednak nie koniec. Zdjęcie opatrzono podpisem „Kac Vegas? Scenariusz pisany przez żytnią?”. Pod nim zaś pojawił się opis: „Gdy wieczór kawalerski wymknie się spod kontroli. Wina żytniej?”. Solidarność Zagłębia Miedziowego zawiadomiła prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski