Akcja krótkiego filmu „Living Dead - Last Episode: You Are What You Eat”, który powstał na zlecenie „Owcy”, rozgrywa się w strefie kwarantanny. Odizolowani zostali tam miłośnicy dań mięsnych. Uczestniczą oni w terapii grupowej, porzucają wieprzowe steki i przechodzą na roślinną stronę jadłospisu.
Zmiana nawyków żywieniowych sprawia, że na ekranie chłopak o wyglądzie zombie przekształca się w okaz zdrowia. - Pokazaliśmy zombie, bo mamy poczucie humoru oraz dystans do siebie i innych. Chcieliśmy, by konwencja spotu była dowcipna. Ma trafić do ludzi inteligentnych, rozumiejących aluzje - stwierdza Joanna Wydrych z fundacji.
Rocznie zabija się w Polsce 840 milionów zwierząt lądowych, a liczby uśmierconych ryb nikt nawet nie potrafi oszacować. Klip powiązany jest z wielojęzyczną stroną internetową: www.wybieramzwierzeta.czarnaowca.org.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?