MKTG SR - pasek na kartach artykułów

,,Domowy asystent” rozwiąże problemy

Monika Kaczyńska
Fachowiec z ubezpieczeniem
Fachowiec z ubezpieczeniem Fot. 123rf
Ubezpieczenie nieruchomości. Wymiana uszczelki, naprawa gniazdka, o awarii samochodu czy komputera nie wspominając to wydarzenia dezorganizujące życie. Coraz częściej, nawet jeśli potrafimy poradzić sobie sami, do rozwiązania podobnych problemów wzywamy fachowców. Co więcej, oczekujemy, by byli łatwo dostępni.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Mondial Assistance, liczba korzystających z tego typu usług to już 2,5 mln osób. Specjaliści przewidują, że będzie ona z czasem rosła.

Dodatkowa opcja ubezpieczenia

- Tempo naszego życia już kilka lat temu osiągnęło poziom intensywności połączonej z chęcią jak najlepszego wykorzystania każdej wolnej chwili. Dlatego w nagłych, codziennych sytuacjach kryzysowych wolimy zwrócić się do __fachowca, zamiast angażować najbliższych - podkreśla Piotr Ruszowski, dyrektor w Mondial Assistance. - Dzięki temu pomoc otrzymamy sprawniej oraz zaoszczędzimy czas własny i bliskich. Osoby regularnie korzystające z usług asystora, zwracały się do niego średnio dwa razy w roku - dodaje.

Usługi home assistance stanowią na ogół opcję dodatkową przy ubezpieczaniu nieruchomości, ale można także zdecydować się oddzielne ubezpieczenie tego rodzaju. Zakres usług jest różny i uzależniony od ceny wybranego pakietu.

Podstawowe obejmują pomoc w przypadku kradzieży z włamaniem (dozór mienia, jego transport, ewentualnie przechowywanie), interwencję ślusarza w razie uszkodzenia zamka, tudzież interwencję specjalistów w razie najpospolitszych domowych awarii. Bardziej rozbudowane pakiety zawierają także naprawę sprzętu RTV i AGD, udzielenie pomocy medycznej, dowiezienie leków, opiekę nad dziećmi, osobami niepełnosprawnymi czy zwierzętami w czasie pobytu ubezpieczonego w szpitalu.

Nieskończona liczba możliwości

Mogą też uwzględniać organizację dostarczenia kwiatów, dostawy zakupów, wypoczynku w wybranym miejscu (rezerwacja hotelu, pensjonatu, wycieczki, biletów lotniczych, kolejowych, itp.), biletów na koncert, mecz, spektakl itp.

Z reguły też uwzględniane są usługi świadczone za pośrednictwem infolinii: informacja o sieci usługodawców, porady prawne, zdrowotne, a nawet weterynaryjne. Zainteresowanie tego typu usługami rośnie. Wciąż jednak największa grupa korzystających z nich to ludzie młodzi do 40. roku życia, prowadzący jednoosobowe gospodarstwa domowe, mieszkający w dużych miastach.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski