MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Frank i kobiety

Redakcja
Obłęd politycznej poprawności, ze szczególnym umiłowaniem feminizmu na czele, dotknął już nawet reklamy.

Włodzimierz Jurasz: W CIEMIĘ BITY

Oto pewna agencja PR rozesłała reklamowego e-maila następującej treści: „Przesyłam informację dotyczącą tego, jak kobiety radzą sobie z drogimi walutowymi kredytami hipotecznymi. Aby obniżyć comiesięczną ratę kredytu hipotecznego, kupują franki szwajcarskie w sieci, dzięki temu na jednej racie zyskują od 70 zł w górę, a przy spłacie całego kredytu mogą zaoszczędzić nawet 30 tys. zł”.

To co, to znaczy, że facet nie wie o tym, że lepiej jest kupować taniej niż drożej? A może po prostu w sieci facetom franków nie sprzedają?

Nie mam całkowitej pewności, ale ta reklama wygląda mi na ewidentny przykład dyskryminacji. Nie tylko ze względu na płeć, ale także iloraz inteligencji.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski