Kulinarny Foodstock to autorski pomysł agencji Broken Music zainspirowany wydarzeniami w Berlinie, Nowym Jorku czy Londynie. W Krakowie koordynują go Wojciech Kwiatkowski i Agnieszka Górka. I to oni przygotowali wczorajsze grillowanie w klubie Fabryka. Po co takie imprezy?
- Lubimy jeść, dlatego pomyśleliśmy o cyklu kulinarnym, który byłby realizowany w ciekawej przestrzeni miejskiej, bez zacięcia i sztampy - mówią Agnieszka i Wojtek.
I udaje im się. Niedzielna edycja poświęcona daniom smażonym na ruszcie pokazała, że nie tylko kiełbaski i karkówka nadają się do grillowania.
17 krakowskich restauracji prześcigało się w pomysłach. Były krewetki, egzotyczne owoce, zdrowe burgery i trapizzino. Nie zabrakło falafeli, pstrąga prosto z Ojcowa i warzyw.
Kupon na jedną porcję kosztował5 zł. A były naprawdę spore.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?