Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak Arena chce się sprzedać

Maciej Pietrzyk
Miejska spółka zarządzająca halą widowiskowo-­sportową za pomocą hasła, brzmiącego jak ogłoszenie z portalu dla dorosłych, szuka sponsora, który przez wyłoży miliony złotych na jej funkcjonowanie. Zdaniem ekspertów w ten sposób raczej odpycha inwestorów.

„Młoda, atrakcyjna pozna solidnego i bogatego sponsora, na lata” – tak brzmi slogan reklamowy, promujący konkurs na sponsora tytularnego Kraków Areny. Dwuznaczne? Nie dla zarządców hali i władz miasta.

Więcej w jutrzejszym "Dzienniku Polskim"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski