MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kask i śmierć

Redakcja
Dziennikarze próbują zarobić wierszówkę pisząc o śmierci na motocyklu. Niestety: 182 wypadki śmiertelne rocznie (przy 5700 wypadkach samochodowych) to marny temat.

Mało kto jednak zauważa, że motocyklista, który się zabił, to czysta korzyść dla społeczeństwa. Gdyby taki desperado nie zabił się na motorze mając 19 lat, najprawdopodobniej dorobiłby się trochę pieniędzy, mając 21 lat kupił przyzwoity samochód - i zabił trzy osoby (a być może i siebie)!
Bo na motocyklu ginie zazwyczaj kierowca. Kierowca samochodu zabija na ogół innych. Śmierć motocyklisty to korzystna dla społeczeństwa selekcja naturalna.
Ale poza brawurą jest inna ważna przyczyna śmierci motocyklistów: kaski!!
W kasku nie słyszy się pojazdu z tyłu. Dzięki kaskowi nie widzi się pojazdów z tyłu - i trzeba polegać na (zawodnym przecież) lusterku. To kaski są - po brawurze - drugą przyczyną śmierci motocyklistów!
Wprowadzony przez komunistów obowiązek jeżdżenia w kaskach należy natychmiast znieść!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski