MKTG SR - pasek na kartach artykułów
3 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Klient pozbawiony pieniędzy przez inflację wciąż pożądany, bo w magazynach pełno towarów. Jak marki zabiegają teraz o kupujących?

Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z masowym stosowaniem obniżek jest jednak problem. Zaledwie kilka miesięcy temu Marketing Week poinformował, że marki takie jak Superdry, Marks & Spencer i Pizza Express, odchodzą od stosowania rabatów jako powszechnego sposobu na zdobycie uznania klientów. Powód? Jeśli promocje są zbyt częste i dotyczą zbyt szerokiego spektrum towaru, marki mogą w przyszłości narażać się na zniechęcenie klientów do zakupu pełnej ceny.

Zobacz również

Monika Pyrek  zdradzała na stadionie RKS Łódź tajniki skoku o tyczce  ZDJĘCIA

Monika Pyrek zdradzała na stadionie RKS Łódź tajniki skoku o tyczce ZDJĘCIA

W CSMW trwa finał konkursu Najlepszy Kierowca Wojskowy 2024

W CSMW trwa finał konkursu Najlepszy Kierowca Wojskowy 2024

Polecamy

Latarnik wyborczy. Sprawdź, jakie masz poglądy polityczne?

Latarnik wyborczy. Sprawdź, jakie masz poglądy polityczne?

Ekspresowe cynamonki z ciasta francuskiego. To „małe co nieco” zrobisz w 15 minut

Ekspresowe cynamonki z ciasta francuskiego. To „małe co nieco” zrobisz w 15 minut

Publiczna toaleta wzbudza w tobie niepokój? Ta fobia może mieć poważne konsekwencje

GORĄCY TEMAT
Publiczna toaleta wzbudza w tobie niepokój? Ta fobia może mieć poważne konsekwencje