„Klik i w drogę!” Ruszyła nowa wakacyjna kampania reklamowa POLREGIO

Materiał informacyjny POLREGIO S.A.
„Klik i w drogę!” – to hasło nowej wakacyjnej kampanii reklamowej POLREGIO S.A., największego polskiego przewoźnika pasażerskiego.

Spółka za pomocą środków masowego przekazu zachęca do wakacyjnych podróży koleją i zwraca uwagę na atrakcyjne i korzystne cenowo oferty, np. letnią nowość, czyli bilet tygodniowy wakacyjny, prezentując przy tym nowoczesne kanały sprzedaży, takie jak aplikacja i system sprzedaży POLREGIO, czy innowacyjne urządzenia wprowadzone w ubiegłym roku na rynek – Videomaty POLREGIO.

Koniec roku szkolnego i nachodzące wakacje zmieniają dynamikę podróży koleją regionalną. Częściej i chętniej podróżujemy poza miejsce zamieszkania, wybierając zupełnie nowe kierunki. Warto podkreślić, że siatka połączeń POLREGIO jest niezwykle rozbudowana – codziennie ok. 1700 pociągów POLREGIO wyrusza w trasy, by zabrać podróżnych do 1900 stacji w miastach i miasteczkach w całej Polsce, od Bałtyku aż po Tatry.

Zainteresowanie koleją w tym okresie to również szansa na przetestowanie zdalnych kanałów sprzedaży, dzięki którym zakup biletu staje się łatwy, szybki i przyjemny. Dokładnie tak, jak brzmi sam claim kampanii, czyli po prostu „Klik i w drogę!”.

– Stale obserwujemy, jak zmienia się podejście pasażerów do samej podróży pociągiem, ale także jak zmieniają się ich przyzwyczajenia. Zauważamy, że coraz bardziej cenią oni swój czas i coraz chętniej kupują bilety za pomocą chociażby smartfonów. Hasło „Klik i w drogę!” wpisuje się w naszą wieloletnią strategię promocji aplikacji i systemu sprzedaży POLREGIO oraz Videomatów POLREGIO – tłumaczy Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, p.o. dyrektor Biura Marketingu i Promocji POLREGIO.

Wyjaśnia jednocześnie, iż claim wskazuje, jak łatwo można kupić bilet na pociąg i rozpocząć swoją wakacyjną podróż. – Raptem kilka sekund dzieli naszego pasażera od możliwości odkrycia piękna regionalnej Polski i właśnie m.in. to piękno prezentujemy w naszych spotach – na pierwszym planie zazwyczaj pojawia się pociąg POLREGIO, a w tle widoki charakterystyczne dla polskiego krajobrazu – mówi Sylwia Szyszkowska-Wilkowska.

W spocie nowość w ofercie POLREGIO, czyli bilet tygodniowy wakacyjny dedykowany podróżnym, którzy zamierzają odbywać w sezonie letnim spontaniczne przejazdy pociągami przewoźnika, a także cieszące się dużą popularnością wśród podróżnych całoroczne oferty takie jak „Ty i raz, dwa, trzy” oraz ważne w weekendy bilety turystyczne.

Do swojej wakacyjnej oferty przewoźnik wprowadził sieciowy bilet tygodniowy wakacyjny będący wyjściem naprzeciw oczekiwaniom podróżnych, którzy doceniają elastyczne formy odbywania przejazdów. Posiadacze takiego biletu mogą przez 7 dni wielokrotnie podróżować pociągami REGIO na przeważającym obszarze kraju, nie martwiąc się o konieczność zakupu kolejnych biletów.

baner

Wystarczy klik i wszyscy ruszamy w drogę!
Sprawdź wakacyjne oferty na polregio.pl.
Spoty reklamowe dostępne są na oficjalnym kanale przewoźnika na platformie Youtube.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski