Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Na dachach wieżowców rosną ule

Grzegorz Tabasz
Pszczoły stały się modne. I to nie tylko z powodu obchodzonego niedawno Dnia Pszczoły. Dla wielu korporacji pszczoły to narzędzie budowania pozytywnego wizerunku.

Na dachach wieżowców, jak grzyby po deszczu, rosną ule. Później fotografie i filmy trafiają na strony internetowe firmy i są rozpowszechniane w mediach społecznościowych. Owady są trendy, zaś mechanizm przekazu medialnego bardzo prosty: dbamy o małe pszczółki i jako nasz klient możesz liczyć na taką samą czy nawet większą troskę.

Być może to tylko przemijająca moda, wywołana informacjami o wymieraniu pszczół. Najważniejsze, że działa. Każdy miejski ul zwiększa populację owadów zapylających kwiaty. Moda jest zaraźliwa i kogo nie stać na prawdziwy ul, powiesi gniazdo dla dzikich pszczół samotnic. Kosztuje grosze i zmieści się nawet na okiennej ramie. To już wymierne korzyści dla całej przyrody.

Wreszcie miejski miód okazał się być zaskakująco dobrej jakości. Jest też zysk edukacyjny: mieszczuchy zerkając na prawdziwe pszczoły w realu, choć na chwilę oderwą się od wirtualnego świata.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski