Ojciec Knabit kryształem PR-u? [WIDEO]

Grzegorz Skowron
Grzegorz Skowron
Udostępnij:
Małopolska powalczy o główną nagrodę w ogólnopolskim konkursie Kryształy PR-u za kampanię „Młodość to stan ducha” z udziałem ojca Leona Knabita oraz wizerunek w mediach społecznościowych. Kraków i Tarnów mają szanse na nagrodę za biuletyny miejskie.

Konkurs Kryształy PR-u promuje i nagradza najbardziej wartościowe i kreatywne działania promocyjne realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego i organy administracji państwowej. W tym roku do konkursu wpłynęło ponad 100 zgłoszeń.

WIDEO: Ojciec Leon Knabit w czerwonych koralach przekonuje z plakatów, że „Młodość to stan ducha”

Źródło: Dziennik Polski

Małopolska została doceniona za kampanię "Młodość to stan ducha", przygotowaną na Światowe Dni Młodzieży 2016, której twarzą był ojciec Leon Knabit, felietonista „Dziennika Polskiego”. Szansę na zwycięstwo nasze województwo ma także w kategorii najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych. Jak podaje raport Sotrender, fanpage Małopolski w lipcu i sierpniu uzyskał czołową pozycję pod względem liczby fanów wśród wszystkich fanpage’ów prowadzonych przez jednostki samorządowe.

Wszystkie nominacje w konkursie Kryształy PR-u
Kategoria 1: Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych
1. Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego
2. Gmina Krosno Odrzańskie
3. Województwo Kujawsko-Pomorskie
4. Gmina Miasta Gdańska – Urząd Miejski w Gdańsku
5. Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Kategoria 2: Najlepszy film promocyjny
1. Urząd Miasta Stalowa Wola
2. Gmina Strzelce Opolskie
3. Gmina Karpacz
4. Miasto Stołeczne Warszawa
5. Urząd Miejski w Gdańsku
Kategoria 3: Najlepsza promocja projektów unijnych
1. Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego
2. Gmina Krosno Odrzańskie
3. Województwo Kujawsko-Pomorskie
4. Urząd Miasta Legnicy
Kategoria 4: Najlepsza kreatywna kampania promocyjna
1. Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny
2. Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego
3. Urząd Miasta Katowice
4. Województwo Podkarpackie
5. Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego Departament Marki Małopolska
Kategoria 5: Najlepszy biuletyn miejski
1. Urząd Miasta Krakowa
2. Urząd Gminy Pałecznica
3. Urząd Miasta Legionowo
4. Urząd Miasta Częstochowy
5. Urząd Miasta Tarnowa
Kategoria 6: Najefektywniejsza kampania informacyjno-promocyjna spółki samorządowej
1. Dąbrowskie Wodociągi Sp. z o.o.
2. Zakład Utylizacyjny w Gdańsku
3. Wałbrzyskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.
4. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach
5. Miejski Zakład Komunalny Spółka z o.o. w Stalowej Woli

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

c
czytający
Pan Jezus powiedział: "Nikogo też na ziemi nie nazywajcie waszym ojcem; jeden bowiem jest Ojciec wasz, Ten w niebie". (Ewangelia Mateusza 23,9). W Pismie Świętym podane są również wymagania: "Biskup więc powinien być nienaganny, mąż jednej żony, trzeźwy, rozsądny, przyzwoity, gościnny, sposobny do nauczania, nie przebierający miary w piciu wina, nieskłonny do bicia, ale opanowany, niekłótliwy, niechciwy na grosz, dobrze rządzący własnym domem, trzymający dzieci w uległości, z całą godnością. Jeśli ktoś bowiem nie umie stanąć na czele własnego domu, jakżeż będzie się troszczył o Kościół Boży?" (1 List do Tymoteusza 3,2-5).
Przejdź na stronę główną Dziennik Polski
Dodaj ogłoszenie