MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Po poradę do rzecznika

Robert Gąsiorek
Tarnów. W 2014 roku było mniej spraw kierowanych do rzecznika konsumentów. Z pomocy skorzystało ponad 20 tys. osób.

Biuro rzecznika konsumentów udziela porad osobiście, telefonicznie lub drogą elektroniczną. Najczęściej mieszkańcy zgłaszają problemy związane z umowami sprzedaży obuwia, odzieży oraz urządzeniami codziennego użytku. W ubiegłym roku było jednak mniej interwencji ze strony rzecznika.

- Mniejszą liczbę konsultacji należy tłumaczyć stale zwiększającą się świadomością prawną konsumentów, przede wszystkim na temat instytucji ochrony konsumentów oraz działaniami edukacyjnymi prowadzonymi za pośrednictwem mediów - podkreśla Krzysztof Podgórski, miejski rzecznik konsumentów w Tarnowie. Mimo spadku liczby osób korzystających z pomocy urzędników, do biura trafiło 541 wniosków pisemnych o interwencję.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski