Biuro rzecznika konsumentów udziela porad osobiście, telefonicznie lub drogą elektroniczną. Najczęściej mieszkańcy zgłaszają problemy związane z umowami sprzedaży obuwia, odzieży oraz urządzeniami codziennego użytku. W ubiegłym roku było jednak mniej interwencji ze strony rzecznika.
- Mniejszą liczbę konsultacji należy tłumaczyć stale zwiększającą się świadomością prawną konsumentów, przede wszystkim na temat instytucji ochrony konsumentów oraz działaniami edukacyjnymi prowadzonymi za pośrednictwem mediów - podkreśla Krzysztof Podgórski, miejski rzecznik konsumentów w Tarnowie. Mimo spadku liczby osób korzystających z pomocy urzędników, do biura trafiło 541 wniosków pisemnych o interwencję.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?