Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Polityku, Polak potrafi

Zbigniew Bartuś
Zbigniew Bartuś
Nasłuchaliśmy się przez ostatnie półtora roku, jak to dobra władza zamierza pomóc polskim kupcom. Wyniki są widowiskowo żałosne - i może dobrze, bo najgłośniejsza próba tej pomocy (czyli ustawa o podatku handlowym w pierwotnej wersji) o mało nie zabiła rodzimego handlu.

Zarazem, nie oglądając się na polityków, dobre polskie firmy robią to, co do nich należy: rozwijają skrzydła. Sieć „Piotr i Paweł” nie powieliła błędów krakowskiej „Almy” i nie wyklucza przejmowania zagranicznych konkurentów. Rentownością imponuje sieć „Dino”. Dobrze radzi sobie „Stokrotka”.

Owszem, najpotężniejsze w Polsce są obce dyskonty, Biedronka sunie niczym rozpędzony walec. Ale połowa handlu, co jest europejskim ewenementem, należy u nas do tradycyjnych sklepów. A hipermarkety mają kłopoty.

Polak potrafi. Jeśli tylko politycy polscy zanadto mu nie „pomagają”.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski