PKL postanowił włączyć się w kampanię promującą porządkowanie przestrzeni publicznej z reklam.
– Rozpoczęliśmy od dolnej stacji kolejki na Gubałówkę. Nasz teren jest tam już uporządkowany – mówi Piotr Gosek, prezes Polskich Kolei Linowych, które są właścicielem kolejki szynowej.
W dalszej kolejności spółka chce „posprzątać” także rejon górnej stacji kolejki.
– Na razie zrobimy to na swoich obiektach Liczymy jednak, że nasz przykład podchwycą inni właściciele, w tym pan, do którego należy pizzeria na szczycie Gubałówki – zauważa Gosek.
Działania PKL związane są z toczącymi się w Zakopanem planami wprowadzenia na Krupówkach parku kulturowego, który ma m.in. uporządkować reklamowy chaos. Kiedy miasto po raz pierwszy ogłosiło projekt planu, ponad 250 właścicieli kamienic na deptaku i osoby prowadzące tam biznes złożyły protest przeciwko parkowi.
W poniedziałek na czacie z internautami burmistrz Janusz Majcher zapowiedział jednak, że zamierza skierować uchwałę na marcową sesję rady miasta. – Jest kilka zasadnych poprawek, które w ramach „autopoprawki” wniosę na sesji rady – zapowiedział burmistrz Zakopanego.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?