MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Porządkują reklamy na Gubałówce

Łukasz Bobek
Zakopane. Polskie Koleje Linowe zaczęły „sprzątać” swoje obiekty z reklam. Chcą w ten sposób dać przykład mieszkańcom Zakopanego.

PKL postanowił włączyć się w kampanię promującą porządkowanie przestrzeni publicznej z reklam.

– Rozpoczęliśmy od dolnej stacji kolejki na Gu­bałówkę. Nasz teren jest tam już uporządkowany – mówi Piotr Gosek, prezes Polskich Kolei Linowych, które są właścicielem kolejki szynowej.

W dalszej kolejności spółka chce „posprzątać” także rejon górnej stacji kolejki.

– Na razie zrobimy to na swoich obiektach Liczymy jednak, że nasz przykład podchwycą inni właściciele, w tym pan, do którego należy pizzeria na szczycie Gubałówki – zauważa Gosek.

Działania PKL związane są z toczącymi się w Zakopanem planami wprowadzenia na Kru­pówkach parku kulturowego, który ma m.in. uporządkować reklamowy chaos. Kiedy miasto po raz pierwszy ogłosiło projekt planu, ponad 250 właścicieli kamienic na deptaku i osoby prowadzące tam biznes złożyły protest przeciwko parkowi.

W poniedziałek na czacie z internautami burmistrz Janusz Majcher zapowiedział jednak, że zamierza skierować uchwałę na marcową sesję rady miasta. – Jest kilka zasadnych poprawek, które w ramach „autopoprawki” wniosę na sesji rady – zapowiedział burmistrz Zakopanego.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski