Zdaniem Piotra Adamczyka, szefa serwisu Kariera.pl, w obecnych warunkach radykalnie musi się zmienić komunikacja na linii kandydat - pracodawca: firmy powinny kierować oferty wprost do wybranych kandydatów.
Wśród przeszkód w znalezieniu pracy kandydaci wymieniali: brak ofert dla osób z danym wykształceniem lub kwalifikacjami (45,5 proc.), brak odpowiedzi firm na przesłaną ofertę (24 proc.), niespełnianie wymagań (10 proc.), niezadowolenie z pensji (5 proc.).
Jak wynika z badań agencji Work Service, blisko 84 proc. pracowników uważa, że pracodawcy powinni ujawniać stawki oferowanych wynagrodzeń na poziomie ogłoszeń o pracę.
Barometr Bartusia, odcinek 17 - Marian Bryksy
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?