Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Regulamin emisji reklam w portalu DziennikPolski24.pl

Redakcja

https://d-pt.ppstatic.pl/k/r/1/7d/65/52f7614769d6a.gif

I. PODSTAWOWE POJĘCIA

Odsłona reklamy

Jest to kontakt użytkownika z reklamą (wyświetlenie reklamy na ekranie użytkownika) zarejestrowany w statystykach.

Zamówienie

Oznacza każdą umowę, której przedmiotem jest emisja reklamy na stronach portalu DziennikPolski24.pl. Potwierdzenie przyjęcia zlecenia reklamowego lub przystąpienie przez DziennikPolski24.pl do jego wykonania, oznacza zawarcie umowy o treści wynikającej z uzgodnionych pisemnych oświadczeń stron.

Media Plan

Szczegółowy plan emisji danej reklamy na poszczególnych stronach portalu DziennikPolski24.pl określający czas emisji i ilość odsłon.

Reklamodawca

Oznacza każdą osobę fizyczną i prawną, a także jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej zlecającą emisję w reklamy w portalu DziennikPolski24.pl. Reklamodawcą jest również agencja lub inny pośrednik reklamowy działający w imieniu i na rzecz swoich klientów.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Przyjmowanie oraz zamieszczanie reklam w portalu DziennikPolski24.pl dokonywane jest w oparciu o niniejsze zasady.

§1

DziennikPolski24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczonych reklam.
Reklamodawca zobowiązany jest do naprawienia ewentualnych szkód powstałych po stronie portalu w związku z treścią zamieszczonej reklamy.

§2

Reklamy nie mogą być sprzeczne z prawem, zasadami współżycia społecznego.
DziennikPolski24.pl zastrzega sobie prawo do odmowy oraz wstrzymania emisji reklam bez podania przyczyny, w szczególności jeżeli zachodzi uzasadnione podejrzenie, że z ich treści wynika, że są one sprzeczne z prawem, zasadami współżycia społecznego lub naruszają prawa osób trzecich.

§3

DziennikPolski24.pl zastrzega sobie możliwość specjalnego oznaczenia emitowanej reklamy przy użyciu słów "reklama", "ogłoszenie reklamowe", "ogłoszenie płatne" itp.

III. WARUNKI REALIZACJI REKLAM

§4

Rezerwacje reklam przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej na odpowiednim formularzu w terminie minimum 7 dni przed emisją.

§5

Niedotrzymanie terminu dostarczenia zamówienia bądź materiałów z nim związanych zwalniają DziennikPoslki24.pl z obowiązku jego realizacji oraz ewentualnej odpowiedzialności, jaka mogłaby powstać z tego tytułu.

§6

Materiały do kampanii reklamowej powinny być dostarczone do portalu DziennikPoslki24.pl najpóźniej w terminie 3 dni przed datą emisji o ile założenia kampanii nie stanowią inaczej.
Niedotrzymanie przez Reklamodawcę ww. terminów powoduje niezamieszczenie zamówionej reklamy z jednoczesnym obciążeniem Reklamodawcy kosztami zamówionej reklamy.

§7

Rezygnacja z zamówienia wymaga złożenia w portalu DziennikPolski24.pl odpowiedniego oświadczenia w formie pisemnej.

§8

Materiały reklamowe powinny spełniać ogólne wymagania techniczne określone w cenniku i specyfikacji technicznej produktów reklamowy portalu.

§9

Ewentualne zmiany zamówienia w zakresie: treści reklamy, elementu graficznego, czasu trwania oraz przedziału godzinowego w razie konieczności ich wprowadzania Reklamodawca zobowiązany jest dostarczyć portalowi DziennikPolski24.pl na piśmie z dokładnym określeniem ich zakresu. Zmiany emisji reklamy w trakcie trwania kampanii nie zawarte w zamówieniu objęte są dopłatą w wysokości 10% wartości zamówienia. W przypadku wystąpienia wątpliwości i niejasności co do zakresu i rodzaju zgłoszonych zmian portal DziennikPolski24.pl ma prawo do realizacji zamówienia w pierwotnej formie.

§10

Złożenie reklamacji nie zwalnia Reklamodawcy z obowiązku opłacenia pozostałej części emisji reklamy.

§11

Za zamówioną reklamę Reklamodawca zobowiązany jest zapłacić portalowi DziennikPolski24.pl wynagrodzenie na podstawie faktury VAT wystawionej przez portal po zakończeniu emisji reklamy / kampanii reklamowej.

Portal DziennikPolski24.pl zastrzega sobie prawo do pobierania przedpłat za zamówioną kampanię.

§12

Wynagrodzenie z zamówioną reklamę ustalane jest na podstawie obowiązującego cennika zawierającego ceny oraz opłaty dodatkowe.

§13

Rabaty dla Klientów wykupujących reklamę ustalane są indywidualnie i zależą od wielkości zamówienia.

IV. REKLAMACJE

§15

Reklamacje dotyczące sposobu i jakości realizacji zamówienia Reklamodawca zobowiązany jest zgłaszać portalowi wyłącznie na piśmie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty zakończenia kampanii. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, portal po konsultacjach z Reklamodawcą, zobowiązany jest sprostować wady i usterki w reklamie. Jeżeli w ustalonym okresie czasu z przyczyn niezależnych od portalu kampania nie zostanie w pełni zrealizowana, czas jej realizacji ulega wydłużeniu lub Klient może przenieść pozostałą liczbę odsłon w kolejne zamówienie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski