- Badania przeprowadzane są przy użyciu wiertnicy. Wykonywane są średnio jeden lub dwa odwierty w jezdni, o średnicy 10 cm, na głębokości 10-12 cm - tłumaczy Piotr Hamarnik z ZIKiT.
Odwierty trwają krótko, po kilkanaście minut w danym miejscu i nie powinny powodować dużych utrudnień w ruchu. Po zakończonym badaniu otwory są od razu zabezpieczane i w większości przypadków nawet nie widać, w którym miejscu zostały zrobione. Pobrany materiał będzie następnie badany.
Pozwoli to stwierdzić, czy remont danej jezdni został prawidłowo wykonany i czy użyte zostały odpowiednie materiały.)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?