Tablice na przystankach nie działają już od środy Fot. Andrzej Banaś
Urządzenia warte kilkadziesiąt tysięcy złotych (sztuka) już od czterech dni, pokazują pasażerom oczekującym na tramwaj jedynie informację: "Proszę korzystać z rozkładu jazdy". Tradycyjnego, papierowego rozkładu - oczywiście.
W środę przedstawiciele Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu przyznawali, że usterka wynika z problemów z łączami GPS. I dodawali, że zgłosili sprawę operatorowi, który rozwiąże problem jak najszybciej. W czwartek tablice na kilkanaście minut zaczęły działać. Chwilę później jednak znów się popsuły.
- Wydawało się, że operator łącz (T-Mobile) naprawił usterkę, ale problemy znowu wystąpiły - tłumaczy Jacek Bartlewicz, rzecznik ZIKiT. I dodaje ponownie, że od operatora otrzymali jedynie informacje, że usuną to tak szybko, jak będzie to możliwe.
Urzędnicy miejscy proszą więc pasażerów o cierpliwość i... o korzystanie z papierowego rozkładu jazdy.
Arkadiusz Maciejowski
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?