W palecie jednostek napędowych "malucha" Toyoty znajdą się dwa silniki benzynowe z systemem zmiennych faz rozrządu VVT-i: 1,0 l. (68 KM) i 1,3 l. (94 KM) oraz jednostka wysokoprężna 1,4 l. D-4D. W Europie niedostępny będzie oferowany w Japonii motor 1,5 l. o mocy 107 KM.
W stosunku do poprzednika auto urosło o 10 mm, ale rozstaw osi powiększony został aż o 50 mm. Klienci Toyoty mogą się więc spodziewać kolejnego przełomu w dziedzinie przestronności wnętrza. Oficjalnie nowa "yariska" zadebiutuje Na salonie samochodowym we Frankfurcie nad Menem we wrześniu br. Do salonów trafi zaraz po wakacjach.
Według przedstawicieli Toyoty jej cena nie będzie różnić się od dotychczasowego modelu, który wciąż cieszy się sporym zainteresowaniem klientów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?