Kampania ma na celu poszerzenie wiedzy o objawach nowotworów układu chłonnego. Symptomy towarzyszące tej chorobie często mylone są z oznakami zwykłego przeziębienia i co za tym idzie, bagatelizowane. Późne wykrywanie chłoniaków, w zaawansowanym ich stadium, znacznie obniża skuteczność leczenia.
Tegoroczna edycja akcji edukacyjnej przeprowadzona zostanie 21 i 22 stycznia, przy okazji Dnia Babci i Dziadka. Święto dziadków to doskonała okazja, żeby zainteresować się ich zdrowiem i poprosić, by nie lekceważyli niepokojących objawów, a w razie potrzeby zwrócili się o pomoc do lekarza rodzinnego. Szczególnie że ryzyko zachorowania na chłoniaka wzrasta wraz z wiekiem.
W ramach kampanii specjalne spoty emitowane będą w telewizji publicznej, środkach komunikacji miejskiej, galeriach handlowych i kinach wielu polskich miast. Działania edukacyjne prowadzone będą również przy pomocy social mediów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?