- Z ankietyzacji osób, które jeszcze nie wymieniły pieców i kotłów, wynika, że jest spora grupa tych, którzy nie wierzą, że zakaz będzie egzekwowany - mówiła Anna Dworakowska z Krakowskiego Alarmu Smogowego, który zaangażował się w nową kampanię krakowskiego magistratu.
Akcja obejmuje 100 billboardów, 150 citylightów, 900 plakatów, a także ogłoszenia w mediach tradycyjnych i elektronicznych. Żółta kartka ma być sygnałem dla tych, którzy pieca jeszcze nie wymienili, że to już naprawdę ostatni dzwonek.
Autor: Bartosz Dybała
ZOBACZ KONIECZNIE:
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?