Od piątku, 30 grudnia br. zmienia się sposób obsługi klientów z zadłużeniem w ZUS. Teraz przypominać będzie bezpośrednią obsługę klienta firmowego w banku. Zadłużonemu płatnikowi składek na każdym etapie rozpatrzenia sprawy będzie pomagać ten sam pracownik Zakładu. Doradzi przy kompletowaniu dokumentów i składaniu wniosku oraz poprowadzi krok po kroku przez wszystkie inne formalności. Ta sama osoba skontaktuje się na każdym etapie sprawy, dlatego będzie znała wszystkie szczegóły związane z danym przypadkiem. To na pewno pozytywnie wpłynie na współpracę pomiędzy doradcą ZUS a przedsiębiorcą i pomoże dobrać najlepszą formę pomocy.
Doradcy będą wspomagać płatników składek w sprawach związanych m.in. z:
• rozłożeniem zadłużenia na raty,
• odroczeniem terminu płatności składek,
• utrzymaniem w mocy zawartej już umowy,
• zmianą warunków udzielonej już ulgi,
• ponownym rozpatrzeniem wniosku o umorzenie należności z tytułu składek.
Usługa doradcy do spraw ulg i umorzeń realizowana będzie w krakowskim Oddziale ZUS przy ul. Pędzichów 27, a także w podległych Inspektoratach ZUS: Kraków – Krowodrza przy ul. Świętokrzyskiej 12, Kraków – Nowa Huta na os. Teatralnym 8, Kraków – Łagiewniki przy ul. Zakopiańskiej 33 oraz Kraków – Podgórze przy ul. Zakopiańskiej 62.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?