Jednym z najważniejszych celów Stowarzyszenia Zarządów i Administratorów Nieruchomości w Krakowie jest podnoszenie kwalifikacji zawodowych swoich członków.
Ceniony organizator
Nieustannie zmieniające się przepisy powodują konieczność ciągłego pogłębiania i poszerzania wiedzy. _– Dlatego właśnie powstała Akademia SZAN, dzięki której mamy pewność, że osoby uczestniczące w naszych projektach, są profesjonalnie przygotowane do obsługi swoich klientów _– stwierdza Jarosław Gołuszka, prezes Stowarzyszenia Zarządców i Administratorów Nieruchomości.
Do udziału w Akademii SZAN jej organizatorzy zapraszają wszystkich zainteresowanych zdobywaniem wiedzy i nowych doświadczeń. Założeniem Akademii SZAN jest stworzenie podstaw do właściwego funkcjonowania rynku nieruchomości.
Stowarzyszeniu zależy na ochronie interesów całej grupy zawodowej, dlatego organizując szkolenia, współpracuje z organizacjami zrzeszającymi innych przedstawicieli profesji nieruchomościowych, a także z instytucjami, których działalność ma bezpośredni lub pośredni związek z rynkiem nieruchomości._ – Nasza wieloletnia współpraca z Wydziałem Zarządzania AGH sprawiła, że jesteśmy cenionym organizatorem szkoleń oraz wspólnie ułatwiliśmy zainteresowanym dostęp do zawodu zarządcy nieruchomości _– podkreśla Jarosław Gołuszka.
Jakie są zalety Akademii SZAN? Należy do nich: wieloletnie doświadczenie – działalność szkoleniową SZAN prowadzi nieprzerwanie od 1996 roku, profesjonalna kadra szkoleniowa, oferta szkoleniowa dostosowana do zapotrzebowania, ogromne zainteresowanie projektami, w zależności od problematyki – w każdym szkoleniu uczestniczy od 50 do 150 osób, współpraca z Wydziałem Zarządzania AGH.
Kursy i szkolenia
Kurs powstał na bazie opracowań Europejskiej Rady Nieruchomości – CEPI z siedzibą w Brukseli. Kończy się on egzaminem i upoważnia do otrzymania licencji zarządcy Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości.
Spotkania kursowe odbywać się będą od 27 lutego w cyklu weekendowym w dniach: piątek (w godz. 17.00-20.00), sobota (9.00-15.00) i niedziela (9.00-15.00).
A już jutro o godz. 9 pod patronatem SZAN odbędzie się szkolenie pt. „Modernizacja budynku: aspekty prawne, finansowe i techniczne?” Podczas szkolenia uczestniczący w nim zarządcy i administratorzy otrzymają odpowiedzi na rozmaite pytania, dotyczące m.in. spraw: kiedy i jak uzyskać pozwolenie na budowę, jak powinna wyglądać dokumentacja projektowa, inwentaryzacja i ekspertyza techniczna, a także jak sfinansować modernizację.
Szkolenie organizowane jest w siedzibie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie przy al. Kijowskiej 14 (sala 13 K).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?