Zakłady Linii Kolejowych w Krakowie w lipcu ubiegłego roku wyremontowały część torowiska na przejeździe kolejowym w Rabsztynie. Drugą część, według umowy między spółkami, miała naprawić PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa. Firmy nie doszły jednak do porozumienia.
– Spółka PKP LHS wystąpiła więc indywidualnie do różnych firm z zapytaniem o cenę wykonania prac związanych z asfaltowaniem przejazdu – wyjaśnia Ewa Kusz, rzecznik prasowy spółki.
Następnie ogłoszono przetarg na wykonanie robót: trzy razy w 2013 r. i raz w 2014 r. Nikt nie był jednak zainteresowany.
– Trudno zrozumieć brak zainteresowania przetargiem u lokalnych przedstawicieli firm świadczących usługi tego rodzaju – dziwi się Ewa Kusz.
Spółka postanowiła więc nie czekać dłużej i wykonać bieżące naprawy. M.in. uzupełniła miejscowe ubytki w asfalcie i wymieniła zużyte elementy toru. I to koniec robót.
– W chwili obecnej nawierzchnia toru jest w dobrym stanie technicznym – podkreśla Ewa Kusz.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?