Kraków. Rosną estakady w centrum miasta. Końca prac jednak nie widać [ZDJĘCIA]

Arkadiusz Maciejowski
Arkadiusz Maciejowski
Kolejarze z PKP PLK informują, że "wzdłuż ul. Blich gotowe są niemal wszystkie podpory nowych estakad kolejowych". PKP PLK/FACEBOOK KRAKÓW PO KOLEI
Dopiero pod koniec przyszłego roku - pomiędzy ul. Kopernika a ul. Miodową - pociągi będą mogły poruszać się po czterech torach ułożonych na nowych estakadach. Do końca 2021 roku powstać ma nowy przystanek Kraków Grzegórzki, który będzie służył pasażerom kolei aglomeracyjnej.

WIDEO: Krótki wywiad

Przejdź go galerii imponujących zdjęć i zobacz, jak postępuje gigantyczna inwestycja, w ramach której - w centrum Krakowa - powstają nowe estakady i tory kolejowe.

Kraków. Co hamuje rozwój Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej? Radn...

Wideo

Materiał oryginalny: Kraków. Rosną estakady w centrum miasta. Końca prac jednak nie widać [ZDJĘCIA] - Gazeta Krakowska

Komentarze 5

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

p
pk

Super. Wreszcie Blich i Morsztynowska odżyją i nabiorą blasku. Koniec cuchnących rozkładającym się moczem i kałem brudnych zapyziałych zaułków.

G
Gość

Pkp to gorsza zaraza niż koronawirus. Partactwo lenistwo i złodziejstwo które wam się nie śniło.

Banaś przy nich to nikt

g
grzeg
5 marca, 12:40, Gość:

Nigdy w życiu się nie uda dotrzymać tego terminu

Owszem, najprawdopodobniej masz rację. I cóż? Takie życie...

G
Gość

Nigdy w życiu się nie uda dotrzymać tego terminu

G
Gość

Do 10 marca trwają konsultacje społeczne rządowego dokumentu pn.: Strategiczne Studium Lokalizacyjne Inwestycji Centralnego Portu Komunikacyjnego, zakładającego m.in. budowę linii kolejowej pociągu szybkich prędkości na trasie Kraków-Olkusz. Na terenie północnej częsci Krakowa (Krowodrza, Prądnik) są proponowane 3 warianty przebiegu.Gminy podkrakowskie (Wielka Wieś, Jerzmanowice, Zielonki) poinformowały swoich mieszkańców o konsultacjach.

Możliwe jest składanie indywidualnych uwag bezpośrednio przez formularz elektroniczny https://cpk.pl/pl/inwestycja/ssl/formularz-kolej - wybierając Ciąg 7, linie 111 i 113, arkusz 3 z 3

https://cpk.pl/pl/inwestycja/ssl/k07

Dodaj ogłoszenie