MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Przegapiliśmy

Redakcja
Olsztyn wpadł na dobry pomysł; zamierza się reklamować jako miasto, w którym n i e o d b ę d ą s i ę mecze piłkarskich mistrzostw Europy. Władze Olsztyna - nieco naiwnie albo nawet bardzo naiwnie - sądzą, że zjadą do nich mieszkańcy Warszawy i Gdańska, przerażeni natłokiem kiboli i wrzaskami.

Andrzej Kozioł: MOIM ZDANIEM

Reklamowanie się przy pomocy czegoś, czego nie ma, nie jest złym chwytem. Można na przykład zawiesić olbrzymie plakaty: "Przyjeżdżajcie do nas, u nas nie ma Pałacu Kultury i Nauki". Jednak najlepsze hasło brzmi: "Odwiedzajcie nas, do nas nie przyjeżdżają turyści". Niestety, jeżeli slogan okaże się skuteczny i turyści przyjadą, wszystko diabli wezmą...

Jak reklamować Kraków? Robiono to na różne sposoby, także przedstawiając nasze miasto jako wielką piwo- i wódkożłopnię, w której nawet arkady Sukiennic układają się w kształt kieliszków. Niestety, w tym roku przegapiliśmy okazję. Trzeba było zarzucić kraj i zagranicę hasłem: "Przyjeżdżajcie do Krakowa, póki na Rynku nie ma fontanny".

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski