Andrzej Kozioł: MOIM ZDANIEM
Reklamowanie się przy pomocy czegoś, czego nie ma, nie jest złym chwytem. Można na przykład zawiesić olbrzymie plakaty: "Przyjeżdżajcie do nas, u nas nie ma Pałacu Kultury i Nauki". Jednak najlepsze hasło brzmi: "Odwiedzajcie nas, do nas nie przyjeżdżają turyści". Niestety, jeżeli slogan okaże się skuteczny i turyści przyjadą, wszystko diabli wezmą...
Jak reklamować Kraków? Robiono to na różne sposoby, także przedstawiając nasze miasto jako wielką piwo- i wódkożłopnię, w której nawet arkady Sukiennic układają się w kształt kieliszków. Niestety, w tym roku przegapiliśmy okazję. Trzeba było zarzucić kraj i zagranicę hasłem: "Przyjeżdżajcie do Krakowa, póki na Rynku nie ma fontanny".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?