MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Skoda górą

Redakcja
(PAP)

   W lutym 2005 r. w Polsce sprzedano 19 tys. 836 nowych samochodów osobowych, to o 34,3 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku i o 11 proc. mniej niż w styczniu tego roku. Najwięcej samochodów w lutym sprzedała Skoda - 2 tys. 342 sztuki; to jednak mniej o 36,8 proc. niż w lutym 2004 roku. Udział marki w rynku zmalał w ciągu ostatniego roku z 12,9 do 12 proc. Na drugim miejscu pod względem sprzedaży w lutym była Toyota. Sprzedaż tej marki wyniosła 2 tys. 340 sztuk, o 45,6 proc. mniej niż przed rokiem. Trzecie miejsce wśród najczęściej kupowanych marek zajął Fiat. W lutym na zakup samochodów włoskiej marki zdecydowało się 2 tys. 218 nabywców, o 64,2 proc. mniej niż rok wcześniej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski