Dla najbardziej wymagających Klientów została przygotowana oferta specjalna – sekcje reklamowe. Sekcja taka to specjalny mini serwis emitowany w szablonie serwisu Dziennika Polskiego (nawiązujący układem i grafiką do pozostałych stron serwisu), zawierający informacje reklamowe Klienta oraz mechanizmy pozwalające na komunikację z potencjalnymi odbiorcami. Produkt doskonale nadaje się do szerokiego przedstawiania oferty reklamodawcy. W ramach usługi Dziennik Polski przygotowuje – w porozumieniu z Klientem - cała sekcję reklamową, zajmuje się jej bieżącym utrzymaniem oraz promocją.
Sekcja jest przygotowywana na bazie materiałów dostarczanych przez Klienta obejmujących teksty, grafiki, pliki audio/video oraz wytyczne do jej budowy.
Sekcja może zawierać między innymi:
- serię artykułów reklamowych, maksymalnie 15 stron tekstowych;
- galerię zdjęć reklamowych obejmującą maksymalnie 50 plików;
- pliki multimedialne z reklamami Klienta w wersji audio/video, maksymalnie 5 plików;
- sondę produktową zbierającą opinię użytkowników serwisu o produktach Klienta;
- moduły komunikacji z użytkownikami;
- pliki do pobrania na dysk użytkowników.
Standardowo sekcja promowana jest boxem 580x100px zamieszczonym przez cały okres emisji sekcji na stronie głównej portalu pod modułem Regiony a także boksem graficznym 340x50 px zamieszczonym na prawej nawigacji całego serwisu. Istnieje też możliwość skorzystania z innych elementów reklamowych dostępnych na stronach internetowych Dziennika Polskiego.
Cena produkcji i emisji sekcji reklamowej jest negocjowana indywidualnie.
Wizualizacja przykładowej sekcji reklamowej w portalu DziennikPolski24.plDołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?