Mieszkańcy ganią magistrat za parking, chwalą za obsługę Fot. Andrzej Skórka
Pozostałe aspekty działalności administracji mieszkańcy oceniają już pozytywnie. Taki obraz wyłania się z ankiet, które przeprowadzono wśród mieszkańców.
Jak petenci widzą urząd miasta? - Niemal wszystkie wskaźniki znajdują się w strefie średniego poziomu zadowolenia - mówi dr Przemysław Stach, współautor badania poziomu zadowolenia klientów UMT. Średnia ocena, jaką uzyskał magistrat po zebraniu danych od niespełna pół tysiąca petentów to 5,6 (minimalna 1, maksymalna 7). Badania przeprowadzili pracownicy naukowi wydziału zamiejscowego WB NLU w Tarnowie.
Najwyżej oceniono schludny wygląd urzędników. Bardzo dobrze wypadły cenzurki wydawane za profesjonalizm i rzetelność urzędników (oceniano m.n. dotrzymywanie terminów, staranność w załatwianiu spraw i profesjonalizm). Według petentów pracownicy magistratu ich sprawy traktują indywidualnie i odpowiednio reagują na potrzeby.
Najgorzej wypadają tak zwane materialne atrybuty działalności magistratu. Ankietowani mieszkańcy nie są zadowoleni z lokalizacji urzędu oraz skąpej liczby miejsc parkingowych. W tym zakresie średnia ocen to zaledwie 3,4 pkt.
Andrzej Skórka
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?