Kraków i Małopolska
Zgłoszono 157 projektów, z których jury do finału zakwalifikowało 33 najlepsze. 18 zgłosiły miasta - Gdynia, Gdańsk, Jarocin, Poznań, Kraków, Lublin, Częstochowa, Śrem, Ruda Śląska, Katowice, Dąbrowa Górnicza, Wodzisław Śląski oraz Wrocław, a 15 województwa - łódzkie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, małopolskie, pomorskie, śląskie i lubelskie.
O prestiżowe nagrody dla Krakowa będą walczyły: "Chopin w mieście" (kategoria event) i "Gołębie kręcą Kraków" (kampania reklamowa). Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego wystawił do boju "Małopolska. Zakupy z tradycją", "Małopolska. Inspirowanie tradycją", "Małopolska. Święta, tradycje, zwyczaje" (wydawnictwa promocyjne), prezentację Małopolski na targach ITB w Berlinie, a przede wszystkim "Małopolska zimą w iPhone" (kampania PR/on-line PR).
Czy Małopolska i Kraków wrócą ze Złotymi Formatami? O tym przekonamy się 21 września podczas uroczystej Gali Festiwalu Promocji Miast i Regionów w warszawskim hotelu Sheraton. (DMA)
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?