Nadwozie auta zaprojektowane według koncepcji stylistycznej Sensual Speed-Cross nawiązuje do szlifowanego diamentu. Model C-HR dysponuje hybrydowym układem napędowym najnowszej generacji, dzięki któremu emisja CO2 wynosi 85 g/km, zaś zużycie paliwa 3,7 l/100 km, co jest poziomem nie do pobicia w tym segmencie aut. - Nowy hybrydowy układ napędowy, który C-HR dzieli z nowym Priusem, zapewnia moc 122 KM - mówi Tomasz Niedojadło, przedstawiciel Toyoty Anwa, która jako jedyna sprowadziła auto do Krakowa. - Prius jest przy tym lżejszy, bardziej efektywny i ma większą wydajność, niż jego poprzednik trzeciej generacji. Sprawność cieplna silnika została podniesiona do 40 proc. To rekordowo wysoka wydajność dla jednostki benzynowej. Toyota C-HR jest też dostępna z nowym silnikiem 1,2 Turbo o mocy 116 KM (85 kW) i momencie obrotowym 185 Nm, który zadebiutował w modelu Auris. Silnik ten wykazuje się średnim zużyciem paliwa na poziomie 5,7 l/100 km.
Nabywcy będą mieli do wyboru 6-stopniową manualną skrzynię biegów lub bezstopniową przekładnię CVT, zaprojektowaną pod kątem szybkości reagowania.
Toyota C-HR jest jednym z największych crossoverów, pod względem wymiarów zewnętrznych zbliżonym do Nissana Quashquai czy Renault Kadjar. Ma przy tym duży bagażnik o pojemności typowej dla aut kompaktowych - 377 l to o 17 l więcej, niż w Toyocie Auris hatchback.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?