Wieliczka otwiera Punkt Obsługi Klienta. Kupimy tam bilety na autobusy i pociągi

Jolanta Białek
Jolanta Białek
Wielicki Punkt Obsługi Klienta powstał przy węźle przesiadkowym (ul. Dembowskiego 7a) zdjęcia: EKO Wieliczka
Na 22 lipca zapowiedziano otwarcie Wielickiego Punktu Obsługi Klienta. Miejsce, gdzie można będzie nabyć/doładować bilety na wszystkie środki komunikacji publicznej powstało przy węźle przesiadkowym przy ul. Dembowskiego (na miejskim parkingu, przy stacji PKP Wieliczka – Rynek – Kopalnia).

FLESZ - Kryzys w branży taxi. Nawet 80% mniej kursów

Punkt, którego otwarcie zapowiadano od niemal dwóch lat, będzie działał w ramach Małopolskiej Karty Aglomeracyjnej. Kupimy tam bilety: na Wielicką Komunikację Miejską (autobusy gminne), autobusy MPK, Szybką Kolej Aglomeracyjną oraz Autobusowe Linie Dowozowe (tzw. autobusy kolejowe).

Wielicki Punkt Obsługi Klienta będzie czynny w dni powszednie: w poniedziałki, środy i piątki w godz. 8-12, a we wtorki i czwartki w godz. 14-18.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie