MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Wieliczka otwiera Punkt Obsługi Klienta. Kupimy tam bilety na autobusy i pociągi

Jolanta Białek
Jolanta Białek
Wielicki Punkt Obsługi Klienta powstał przy węźle przesiadkowym (ul. Dembowskiego 7a)
Wielicki Punkt Obsługi Klienta powstał przy węźle przesiadkowym (ul. Dembowskiego 7a) zdjęcia: EKO Wieliczka
Na 22 lipca zapowiedziano otwarcie Wielickiego Punktu Obsługi Klienta. Miejsce, gdzie można będzie nabyć/doładować bilety na wszystkie środki komunikacji publicznej powstało przy węźle przesiadkowym przy ul. Dembowskiego (na miejskim parkingu, przy stacji PKP Wieliczka – Rynek – Kopalnia).

FLESZ - Kryzys w branży taxi. Nawet 80% mniej kursów

od 16 lat

Punkt, którego otwarcie zapowiadano od niemal dwóch lat, będzie działał w ramach Małopolskiej Karty Aglomeracyjnej. Kupimy tam bilety: na Wielicką Komunikację Miejską (autobusy gminne), autobusy MPK, Szybką Kolej Aglomeracyjną oraz Autobusowe Linie Dowozowe (tzw. autobusy kolejowe).

Wielicki Punkt Obsługi Klienta będzie czynny w dni powszednie: w poniedziałki, środy i piątki w godz. 8-12, a we wtorki i czwartki w godz. 14-18.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski