
Aktualizacja:
ZOBACZ KONIECZNIE:
Załamany (gość)
Jak słyszę Dragados to boję się o jakość wykonania tego odcinka S7. Miałem okazję poznać ich solidność i dziwię się GDDKiA, że wciąż nie wyciągają wniosków ze współpracy z takimi firmami...rozwiń całość
Jak słyszę Dragados to boję się o jakość wykonania tego odcinka S7. Miałem okazję poznać ich solidność i dziwię się GDDKiA, że wciąż nie wyciągają wniosków ze współpracy z takimi firmami wykowawczymi i dalej głównym kryterium wyboru jest cena, a nie jakość. zwiń
gosc (gość)
S7 z Gdanska do Rabki powinna byc S7 Gdansk Budapeszt
Hehe (gość)
No wlasnie pod tatrami powinien byc tunel kolejowy laczacy Krakow z Budapesztem tak jak to jest pod kanalem la manche czy ze szwajcarii do Wloch. Choc pewnie krakow jest malo istotnh i zaklada sie...rozwiń całość
No wlasnie pod tatrami powinien byc tunel kolejowy laczacy Krakow z Budapesztem tak jak to jest pod kanalem la manche czy ze szwajcarii do Wloch. Choc pewnie krakow jest malo istotnh i zaklada sie ze najistotniejsze jest skomjnikowanie warszawfki i tego wydumanego CPK z reszta swiata.zwiń
ps (gość)
przecież część tej drogi to będzie północna obwodnica Krakowa i tylko droga dwujezdniowa przecież to chore, tam wcześniej są trzy pasy i momentami już jest ciasno.
Ogon (gość)
Na odcinku, gdzie droga ta będzie jednocześnie obwodnicą Krakowa, będziemy mieli po 3 pasy ruchu w obu kierunkach. To samo tyczy się przyszłej S52, czyli całej północnej obwodnicy.
Turtle (gość)
I bardzo dobrze. Tylko nie Salon i, której opóźnienia na każdym kontrakcie są skandaliczne