FLESZ - Która praca skraca życie?
Oddział POT w Wieliczce, którego biuro mieści się przy ul. Janińskiej 32 - nadzoruje, czy podmioty z branży turystycznej, które dołączyły do programu Polski Bon Turystyczny poprzez rejestrację w systemie ZUS, prowadzą swoją działalność prawidłowo. Ponadto na bieżąco przyjmuje i rozpatruje wnioski oraz uwagi zgłaszane przez beneficjentów bonu turystycznego.
- Dzięki utworzeniu nowej jednostki administracyjnej w Wieliczce możemy nie tylko zintensyfikować działania związane z wdrażaniem Bonu Turystycznego, ale także wspierać lokalny rynek pracy. W naszym oddziale planujemy zatrudnić łącznie 50 osób. Chcemy umożliwić rozwój zawodowy w strukturach ważnej instytucji państwowej najlepszym specjalistom, którzy ze względu na miejsce zamieszkania poza Warszawą do tej pory nie mieli takiej szansy. Nieprzypadkowo wybraliśmy do tego celu Małopolskę, czyli jeden z najbardziej turystycznych regionów w kraju – mówi Anna Salamończyk-Mochel, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Obecnie wielicki oddział POT poszukuje osób do pracy na stanowiskach: główny specjalista ds. promocji w oddziale zamiejscowym, specjalista ds. promocji, specjalista ds. kadr. Ogłoszenie dotyczące rekrutacji pracowników do oddziału w Wieliczce są zamieszczane w serwisie internetowym Polskiej Organizacji Turystycznej.
W ostatnich dniach do oddziału POT w Wieliczce dołączył (w wyniku otwartego procesu rekrutacji) Maciej Malski, który objął stanowisko dyrektora ds. administracyjno – organizacyjnych i promocji Polskiego Bonu Turystycznego.
Nowy dyrektor, który pracował wcześniej m.in. w Stowarzyszeniu „Siemacha” oraz krakowskiej AWF (jako pełnomocnik rektora ds. rozwoju), specjalizuje się w działaniach z zakresu m.in. public relations, doradztwa, zarządzania instytucjami i projektami, public affairs, mediacji biznesowych, organizacji wydarzeń i pracy z liderami. W wielickim oddziale POT Malski będzie koordynował zadania związane z promocją Bonu Turystycznego wśród beneficjentów i przedsiębiorców.
- Zależy nam, by jak najwięcej osób uprawnionych do otrzymania Bonu Turystycznego poznało zasady funkcjonowania programu i skorzystało z możliwości wypoczynku, a do tego potrzebna jest szeroka promocja tego rozwiązania m.in. poprzez kampanie informacyjne i bieżącą komunikację. Naszym celem jest także zachęcanie przedsiębiorców do rejestracji w systemie i oferowania usług turystycznych dla rodzin z dziećmi, dlatego będziemy koncentrować się na projektach skierowanych do tej grupy odbiorców – mówi Maciej Malski.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?